Friday 25 November 2011

Apa Cerita Baru..

Assalamualaikum..fuhh..harini mungkin hari ke-3 terakhir aku mengikuti latihan tinju bersama rakan2 dan jurulatih ku sebelum berlepas ke Mukah Sarawak 2 minggu lagi..tadi kami latihan seperti biasa cuma kami mengadakan ''sparing'' atau pun perlawanan dlm latihan..'Sparing' ni tujuannya utk menilai sejauh mana tahap atau prestasi kami spanjang latihan yg kami slalu jalani..yg keduanya adalah utk persediaan ke pertandingan tinju pelapis kelayakan sukma tahun hadapan..d sini la kami berhempas pulas utk memprbaiki prestasi kami..hanya 3 org sahaja yg sparing sbenar pda hari ini..aku dan seorang rakan ku iaitu Ibrahim seorg atlet baru sparing sampingan sahaja krana kmi tdk bertanding nnti..haha..
 Esok pagi aku mau berjoging utk meningkatkn stamina dan kcergasan peribadi ku..lpas tu petang pergi ke Gym mcm biasa dgn bestfriendku c Jantony tuu..hehe..lps tu malam baru kami ronda2 di waterpark sbb ada 'Art Festival' pda hari ini esk dan lusa..mcm2 acara ada dsana..apa2 pn esk msti enjoy spenuhnya..haha..bila lagi mau mcm ni..lps ni mau fokus blajar smpai dapat Diploma..
  Aku kira tu sja lah utk hari ni..ada crita menarik nnti aku kongsikan lagi..sekian..
     wasalam..

No comments:

Post a Comment